yesterdaaaaaay *barampam* alla my troubles seemed so faaaaaaar awaaaaaaaaaay

Igår vare chillbillpommes me konfatjejerna.
Först gick vi på stan nåra stycken, jag blev lite shopoholic på rean å köpte jeans (inte på rean) ,block (inte på rea, men ja behövde faktis), å skor (REA! ... femti spänn...) sen så köpte fika på konsum (grymt mysig stämning där) å fika i parken. Höhö roligast var nog dedär nollningsoffren som skuklle klippa av troslappar på folk xD haha

Efter att ja varit hemma å ätit tog jag och kinkydisa å sandra bussen till umedalen, och dom var så grymt imponerade av mitt lokalsinne när ja typ kunde alla busshållplatser utantill när nåra småtjejer behövde hjälp för att hitta xD ångrar att jag sa att jag tagit den bussen till skolan i typ fem år ...!

Hos Alva gjorde vi mysig stämning (Alva gjorde mysig stämning) å sen drog vi till puls å hyrde skräckfilm å köpte godis (A)
Alltså jämt när ja ska se skräckisar så är ja råtaggad först sen så blundar jag typ hela filmen och hoppas på att somna... skräckfilmen var typ rätt b egentligen, "missed a call" vääldigt förutsägbar, men läskig ändå...

hah sen dansa vi dansmatta till fyra ungefär, sockerkick, haha Jag och Alva, båda bäst bland sina kompisar (hehe) extrema tävlingsmänniskor å sent på natten... det blev blodigt allvar!
Singstar, mys, extrema skrattattacker å tillsist fyra som sov på två madrasser fick vi sova i fyra timmar tills Sandras mobil ringer och väcker oss...
wanna play a game?

Kommentarer
Postat av: alva

ååh haha det var råkul:)!!!

hahahaha vi dansade på ren sockerkick

2008-08-23 @ 19:20:06
URL: http://alvispalmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0