Ostabilt

Efter det avklarat gick klassen (musikproduktion + dansarna) och hade samarbetsövningar. Det var typ roligt :D Min grupp, mest musikproducenter (vilket var bra, alla dansare känner jag ju typ...) och seriöst, dagens läskigaste var ju när jag stod på Ludvigs axlar (en typ två meter lång kille och jag stod på hans axlar!) varför? jo för vi skulle trä ett däck över en tre meter hög stång, så när jag stod där, labil som få, skulle jag ta ett fyrakilos däck som  inte fick röra i stången!  så då kom sara upp på en annan musikares axlar å skulle hjälpa mej och det slutar att alla ramlar i en hög på golvet...
Men vi fick bäst samarbete på den!!

Resten av skoldagen va rätt chill, typ burträskbingo, så ja å Anna skulle gå å ragga upp nån polis, å skriva haiku;
Anna och Rebekka gav sig ut
efter en snut
han ville inte följa, punkt slut

Sedan vare skönt å bara vika nåra hundra origamibollar...

nu ska ja bara käka å sen fara till Mahanda å se på so you think you can dance med henne å Anna. chillbillpommes.
men imorn äre screening :S:S
HOOOJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0