jag ÄR ett fetto... ett förvirrat fetto

Okej.. första gången jag cyklar till skolan på morgonen, tänker inte så mkt och inser plötsligt att jag är på väg till amanda på marieberg... mkt förvirrat och irrriterande att vända spec som jag trodde de va jättebråttom! meeeeeeeeen de va lugge, trodde att det skulle ta minst tjufem minuter å cykla dit, men det tog en kvart med omväg!! :O LYCKA! :D då kan ja ju blogga en kvart på morgonen ;) (heh ellerrrrr)

På skolan hade vi vår första danslektion! :D var råtagad, men vi dansade typ inget :/ fast samarbetsövningarna var helt okej, men SEN! Alltså som vanligt var vi ju där typ fem minuter innan de börjar  men asså
DATORKUNSKAP!! seriöst, jag bara kände hur tråkigt det kommer bli! Och läraren verkade ju inte direkt bra heller...

Sen efter lunch vare inspark som tvåorna å treorna ordnade... blev typ nervös först när Ingrid sa typ "kom ihåg att ni är individer och inte behöver göra allt dom säger! civil olydnad uppmuntras!"
då typ: vad ska vi göra egentligen?? men de va inte så dfarligt, mest tråkigt faktis.. :/ men lite kul vare ju, å man fixck grymt mkt fika! trodde typ vi skulle få en chokladboll var elr ngt ... :D

När  skolan slutade  så for jag, Amanda och Malin, två från klassen jag pratat litegrann med, till stan. Hittade en jättefin tröja på carlings, dock inte ett par jeans (som jag faktiskt behöver!) menmen, de e så jobbigt å prova jeans! å de  e dyrt! XD
alltså sen gick tiden jättesnabbt å typ klockan sex upptäckte vio att affärerna stängde!! :O mkt överraskande!
Dessutom så fikade vi... Jag fika i måndags, fika igår å fika idag å imorn ska jag gå på stan (FIKA) med nåra konfatjejer... Jag kommer bli tjock å fattig!!

Kommentarer
Postat av: linnea

haha, vad hände på insparken egentligen?

fan vad jag kommenterar flitigt här då^^

men knappast att du kommer bli tjock, bara fattig^^ men då kanvi vara fattiga tillsammans!

2008-08-21 @ 20:34:01
Postat av: hilda

har nu skaffat mig /oss en blogg ja fia och jon

2008-08-22 @ 00:15:18
URL: http://frudorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0