Idaag

Vare spännande. 
Ny skola, första dagen, försova sig.
Jag vet inte varför nån var förvånad men väl där så bildade jag och... Albin tror jag han hette, klubben sämst när ingen av oss hade med oss papper eller hade koll över huvudtaget.
men klassen va trevlig, kommer ihåg kasnke tre namn, men tydligen kommer jag, anna och Amanda bli klassens köttbullar.
Ingen aning vad det betyder, antingen är det ett internskämt jkag glömt eller ett internskämt jag inte var med på :O

hmm, tog mig iaf till stan med Anna och Amanda, vi chillade på classe med ballabonger - de är lätta att umgås med och kan jämföras med finska bröst.
Annars måste jag säga att waynes chailatte är godast i världen, spec när det regnar. Spec när det inte är maschmallows i.

vi syns i marshallens skugga
amen

Kommentarer
Postat av: alva

vad fin blogg du har

2008-08-18 @ 20:02:08
Postat av: amanda

haha men duuuu. vi är klassens KÖTTBULLE. inte köttBULLAR.



2008-08-19 @ 19:52:40
URL: http://latino.blogg.se/
Postat av: hilda

vem e de som viskar i ditt öra bengt

2008-08-21 @ 21:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0