Blöt råtta

Till alla på sofiehem som fick skadade öron när jag sjöng Takidas Curly Sue på högsta volym på väg från Maxi denhär eftermiddagen; Förlåt, men det kändes som värsta musikvideon när det spöregnade och jag släpade på mina mjölkpaket med regn som rann in i ögonen.
IM NOT EVER ALONE
YOURE NOT EVER ALOOOOOOOOONE
IM HEAD OVER HEEEEELS
GODDESS OF MIIINE
You brought my life back,
The glory you found,I'm in deep debt, without you I wouldn't survive
http://www.youtube.com/watch?v=VmNJJ-QWeSk




Kommentarer
Postat av: alva

hhaha jag brukar också göra det. när jag får rätta känslan liksom



lägg märke till att jag är en ivrig läsare av din blogg!!:):)!

2008-08-20 @ 17:29:54
Postat av: linnea

hahaha söt!

2008-08-21 @ 20:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0