behöver man miniräknare?

Alltså idag var det diagnoser heela dan! Matte, svenska å engelska... seriöös! Men de va typ inte så jobbigt, å jag fick värsta adrenalin på matteprovet när jag blev chockad och kände glädje över hur mkt jag kom ihåg! läskigt, jagvet!

höhö dagens på engelskatestet var ju lätt Amanda, precis efter hon sagt allt vi ska göra och att det är engelska A osv osv;
"behöver man miniräknare?"
ahaha alla blev typ tysta tills alla började skratta...  ...oj vilken logisk mening XD
Sen for jag, Mahanda och Nina till waynes coffee. Det var kul, hade inte snackat me Nina innan.
heh var rejält tjock och tog en STOR chailatte (typ chaite med socker, mjölk, kanel å lite julig känsla typ... jättesöta iaf...)  och dessutom en kaka (A)
hehe though äre inget emot min och  alvas tjockistimmar på max...
haha det var typ äckligt vad vi åt xD
 
hmm annars igår såg jag so you think you can dance med Anna och Amanda, och så himla brra dom är!!! fick lätt gåshud på nästan alla!!


höhö justja imorse va ju inte kul med tre på två cyklar, en med punka och en där styret lätt lossnar!!!
tryggt som få nerför mariehemsbacken...

Kommentarer
Postat av: alva

hahahahhahahahahahahahandasahahahahahhahahahah

2008-08-20 @ 21:53:44
Postat av: Frida

[svar]

Tjaaaa bruden!! Ja det finns en pojke vid namn Mattias i mitt liv numera ;) Och dte är fedt med nais på Lilja, har träffat asmkt folk både nytt som gammalt som man tappat kontakten med. Vi måste höras nån gg!! Pusspåde <3

2008-08-21 @ 18:35:15
URL: http://stati0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0