äckligt förkyld, sdorat bej igedob skoldageb

Just nu sitter jag i vardagsrummet och smådampar på min nya skoldator ( i synnerhet tangentbordet!!) samtidigt som pappa ser på ngt värdelöst program på trean (har dom några bra program??) tror det är städpatrullen elr ngt, han har iaf rååäckligt hemma...  jag har precis ätit upp en hel blåbärskaka... det går skrämmande lätt... hejåhå nu blir pappa arg för att han inte kan byta kanal... han stänger av strömmen på tvn... ajja nånstans har jag fått mina dramaqueengener ifrån...
hooj


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad nice med skoldator :)

2008-08-25 @ 18:05:56
Postat av: rebekka

jadzå

2008-08-29 @ 14:57:48
URL: http://rorebobekokoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0